maanantai 29. lokakuuta 2012

Snow globe

Kaulakoru: Gina Tricot
Paljetti-ihme: Gina Tricot, Neule: H&M, Laukku: Selected Femme
Käsikoru: Weekday
Kreisikoleet creeperit: Vagabond
Turku Winter Wonderland! 

Mulla on jo hyvän tovin ollut kovan luokan kiinnostus paljettisiin pintoihin. En ole eläessäni omistanut yhtä ainoaa paljettista vaatekappaletta, mutta koko pienen ikäni aikana olen näpelöinyt putiikkien nurkissa paljettiunelmia jos jonkinlaisia. Vaikka olenkin ehkä aavistuksen kevytkenkäinen ostaja ja tulen hankkineeksi asioita vähemmälläkin pohdiskelulla, paljetteja kohtaan olen pysynyt moraalissani tiukkana. Paljettipinnat kohtaavat mun syynissä paljon useampia laatuvaatimuksia kuin mitkään muut; paljettien tulee mun mielestä toimiakseen todellisessa käytössä olla mattapintaisia, neutraalin värisiä, mielellään muun kuin pyöreän muotoisia ja itse vaatteen tulee olla hyvin simppeli. 

Lopulta lankesinkin paljettisiin pauloihin, kuten kimaltavista kuvista näkyy. Semitäydellinen, anti-diskopallohenkinen pikkupaljeteilla kuorrutettu minimekko löytyi Gina Tricotin alesta ja siitä oli helppo taittaa viimeisetkin dancing queen -vibat neutraalilla neuletakilla ja rennon reteillä popoilla. Tätä täyttymyksen määrä kuvaamaan ei ole kuin yksi oikea sana: maaginen.

Mites kolahtaa paljetit siellä, nostattaako diskotraumoja vai syyhyttääkö näppejä?

27 kommenttia:

  1. Hui siellä on noin paljo lunta jo! Kauno olet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hui indeed, tohon tuli vielä 10 cm lisää! :D Pusui sulle!

      Poista
  2. Mulla on toi sama mekko mut mustana, myöskin alesta ostin!! Oon säästäny sitä synttärikekkereihin, mutta harkitsen sen jälkeen yhdistäväni sen legginseihin, arkisiin popoihin ja neuletakkiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaijai sun ei olis pitäny kertoo tota mulle, nyt mä himoitsen tota myös mustana. :D

      Poista
    2. Onhan sitä kultasenakin!! Se itseasiassa pääty sovituskoppiin asti, mutta oli ehkä mun blondin pehkon kanssa turhan pissis.... :D

      Poista
    3. Ohhooh mä oon missannu nää apajat täysin. :D No joo kultasessa on kyl ehkä mahdollisuus sellaseen pikkujoulun pikkukiva-vibaan et ehkä hyvä etten bongannut, olis kuitenkin päätynyt kaappiin. :DD

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Se on jäätävä pakkanen ku tekee ihmeitä. :D

      Poista
  4. Vitsi sulla on kyllä upeen persoonalliset ja nätit kasvonpiirteet, vähän tollaset adrogyynin eteeriset, jos niin voi sanoa :D Sopis hyvin mallihommiin musta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huhhui miten kivasti sanottu, "androgyynin eteeriset", paras kehu ikinä! :D Kolahti kovasti, sä piristit mun päivää. <3

      Poista
  5. Aivan ihania nää kuvat. :) ja tykkään sun tyylistä tosi paljon!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunokainen! :) Ihanasti sanottu, oon tosi ilonen että tykkäilet! :)

      Poista
  6. Oikee lumikuningatas vau! Paljetit on kummasti alkaneet taas viehättää tätäkin pukeutujaa, nyt kun teiniaikojen nakinkuorta muistuttavat ällöttävät paljettiunelmat ovat jo turvallisesti poissa vaatekaapista. Paljettinen maksihame olis ihan mahtavan överi esimerkiks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OHHOHHOO paljettinen maksihame olis ihan jäätävän maaginen! :D Hipelöin pari päivää takaperin myös paljettista bombertakkia, oli aika KOLEE.

      Poista
    2. Lumikuningatar tuli mullekin mieleen! Voi KOLEUS!

      Poista
  7. those pictures are amazing! the snow is sooo beautyful! so are u!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you darling, you are such a sweetheart! <3

      Poista
  8. Täällä tykkäillään kimalteista ! ^^ Mutta juurikin tuolla tavalla yhdisteltynä kuin sulla, jotain rokkia ja perus-vaatetta sekaan niin ei tule liiaksi discopallo-viboja. Tosin jouduin vähän sellaisena kesällä Helsingin katuja kulkemaan, kun kirpparilta löytyi mitä upein perhospaljettipusero ja ainut alaosa mikä siihen hätään/iltaan löytyi oli mintun värinen minihame :D

    Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auuuh, perhospaljettipusero kuulostaa kyl niin hullun hyvältä et sille annettakoon anteeksi kaikki mahdolliset abbavibat! :D Ja sitäpaitsi uskon et tollasessa asukombossa oli saletisti tarpeeksi herkkyyttä, joka myös on toinen tehokas disco feverin torppaaja!

      Poista
  9. Mulla on viha-rakkaussuhde paljetteja kohtaan. Pidän niistä kaikkialla muualla, kuin itseni päällä :D

    Mutta nostan mielikuvitushattua sille, että sait taltutettua tuosta paljettimekosta sen disco feverin pois! :D Hyvältä näyttää as usual.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama dysfunctional rakkaussuhde on tähän asti muakin estänyt ostamasta bilehileitä, mut nyt kun vihdoin sai tollasen kimallekuoren päälleen niin ei se lopulta niin vieraalta sitten tuntunutkaan!

      Ja kiitos sulosanoista ihana! Ja päivän parhaista nauruista, oon sen verran väsynyt että "mielikuvitushattu" räjäytti potin ihan totaalisesti. :'D

      Poista
    2. O'la la! Täytynee joskus itelläkin sujahtaa johonkin paljettipitoiseen vaatekappaleeseen ja yrittää siedätyshoitaa itteni kimallukseen. Pitää herätellä hieman harakkageenejä ;D

      Kylläpä oot sitten ollut väsynyt, voi reppana! Tuo oli nimittäin niin ikivanha ja kulahtanut juttu, ettei tosikaan :D

      Poista
  10. Hey thank you doll! I'll definitely swing by your blog and check it out!
    Kisses right back at you! <3

    VastaaPoista
  11. Upea asuyhdistelmä. Tykkään tosi paljon myös tosta korusta! Sopii tosi hyvin! :) Ps. IHANAA että on lunta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos ihana, toi lämmitti kovasti täällä hyytävässä kelissä. :D Ihanaa kyllä että on lunta, vaikka tänään se ehkä muistuttikin jo vähän enemmän loskaa. :(

      Poista
  12. oo mikä ihana hopee mekko ! siun tukkaa katsellessa tekis mieli itekin leikata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna ihana! <3 Et saa kyllä sanoa noin sinö tukkajumala, mä puolestani aina kattelen sun huimia kutreja ja mietin et montakohan vuosikymmentä mulla menis että saisin mun nysät samoihin mittoihin, kunnosta puhumattakaan. :D

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...