torstai 18. lokakuuta 2012

Juopon napissa

..on muuten fraasi, joka alkaa jo parin toiston jälkeen kuulostaa  ihan jäätävän järjettömältä.


Takki: H&M, Hame: Cubus, Kengät: Vagabond
Kauluspaita: Selected Femme, Neule: Zara
Käsikoru: Lindex, Laukku ja sormus: Glitter
Eilisen kreisihektisen ja puolivallattoman päivän hengessä vedin kauluspaidan napitkin vääriin läpiin, joskin se oli ehkä päivän ainut tarkoituksellinen aivopieru. Pommiin nukkuminen, väärällä bussilla köröttely, eväsleivän unohtaminen sovituskoppiin ja illallisen käräyttäminen olivat puolestaan ihan vaan plussaa.

4 kommenttia:

  1. haha. Mikään ei oo muuten hirveempää ku huomata jälkeenpäin kuvista että esim. paita on ollu juopon napissa (tahattomasti, ei tollee kauniisti). Varsinki sillee et siihen paitaan tulee semmonen ylimääränen kohouma johonki väliin. Voi huoh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAH I feel you, se on ihan best. :D Mulle käy kyl tosiaan useemmin tollee tahattomasti kuin tahallisesti. :D

      Poista
  2. IIIHANA sormus!
    (Pääsin juuri eroon kouluhommista ja tuun täydellä innolla spämmäämään sun jokaisen postauksen. Oh, oon ihan koukussa sun blogiin!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ihanaa et bongasit, oon itekin ihan fiiliksissä tosta! Glitterissä oli -50% mid season sale ja mä olin taas kourat täynnä kaikkea ihanaa siellä. :D Ja ihanaa ku spämmäät, fiilistelen aina ihan onnessani ku sulta tulee kommenttia. <3

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...