keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Apina ja Gorilla

Takki: Modekungen, Hame(et) ja toppi: Selected Femme, Kengät: Dinsko
Laukku: Gina Tricot, Hanskat: H&M, Vyö: ASOS
Alan vähitellen menettää uskoani neulekelien loputtomaan jatkumiseen, ja kaivoinkin lopulta varmuuden vuoksi kaapista talvikauden kamat. Ensimmäisenä varastosta vapautuneen karkasi viime talven villein ostos, Modekungenin megapörröinen takki, jonka tilasin lammaskikkurat silmissä kiiluen, mutta joka paljastuikin ennemminkin takkuiseksi gorillaksi. Viidakkovibaa tai ei, mutta kaikessa muhkeudessaan toi rotsi hipoo silti jotakuinkin magikaalisuutta!

Maininnan arvoiset on myös noi Dinskon aarrelaarista 24,90 hintaan pengotut kiiltoloaferit läskipohjilla, MAISTUU! Platform - ja flatformhimo kun tosiaan ainakaan täällä ei ota lainkaan laantuakseen, tällä hetkellä kiikarissa on edelleen jos jonkinlaista paksupohjaparia..

Glamoröösia keskiviikkoa ihanat ihmiset!

8 kommenttia:

  1. Sä taidat olla tällä hetkellä tosi inspiroitunut pukeutumisesta! Sulla tulee niin ihailtavaan tahtiin näitä asukuvia. Mua ei yhtään inspaa pukeutuminen tällä hetkellä. Tulee yleensä vedettyä päälle vaan jotain mukavaa ja aika "peruskamaa" sinne mun opetusharjoitteluuni... Ehkä inspis tulee takaisin sitten, kun harjoittelu loppuu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, no tosiaan on vissiin tullut pommitettua aika täysillä. :D Joo siis I feel you, ittellä jos olis yhtä kiire nyt kuin esim. kesällä niin inspiraatio vois olla vähän erilaisissa pitimissä mut itellä on ollut vähän enemmän aikaa tehä kaikkea tällasta hömppää ja silloinpa sitä luovuuskin kukkii. :D

      Poista
  2. Ainiiiiiii toi oli se Modekungenin takki! Olin ihan unohtanu et tilasit ton, ja oon muutenki menny jo aika sekasin noiden sun kaikkien karvakasojen kanssa xDD

    hei KIRKOLLA klo 12 huomen sit mun psykologisointien jälkee jjeje!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei oo mikään ihme, noita karvaturreja alkaa olla jos jonkinlaisia! :D
      Huomisiin! <3

      Poista
  3. Oot niin ihana!
    Oon varma, että jos tunnettaisiin ihan in real life niin vähä oisit mun bff! Mulla parista bloggarista on semmonen fiilis ja sää oot kyllä yks niistä :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhihhii, voi eikä miten suloisesti sanottu, kylläpäs piristit! :) Aikas ihana taidat olla itsekin! <3

      Poista
  4. Ihana toi takki! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanuus! Itekin vähän fiilistelen! :)

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...