maanantai 22. lokakuuta 2012

Rorschach

Takkiasia: Monki, Paita: Lindex, Hame: Selected Femme, Kengät: Vagabond
Korvakorut: Poola Kataryna 
Laukku: Primark, Nahkarannekkeet: H&M (miehet)
Jos pukeuduin kesäkeleillä synkeästi niin syyskelit vasta saavatkin aikaan draamatarpeita. Mustan, mustan ja mustan lisäksi tähän asuun päätyi sattumalta tämän syksyn kolme parasta ja ehkä myös oudointa ostosta: mustat nahkarannekkeet, osittain harsomainen takkimekkopaita ja magikaaliset, nahkaiset mustetahrakorvikset!

Maistuuko muillekin mustiinpukeutuminen tavallista enemmän synkkien säiden ansiosta?

17 kommenttia:

  1. Well hello! Kaunotar.

    Mulla on päin vastoin: syksyn ja synkkien kelien tullessa tekee mieli vetää oikein överiksi värien suhteen. Se on sellaista yhden naisen kapinointia pimiää syksyä vastaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhhui ihanuus! <3

      Haha, no sä oot ihan huima kaamoksenkarkoittaja jo ihan sun ihanan hymyn ja sun tukan kanssa! :D <3

      Poista
  2. mageesti olet ottanut barokkimuodin käyttöön, sä vaan se osaat :--) ihanan naisellinen! <3

    VastaaPoista
  3. Näytätpä mahtavalta! Ja jep - kävin eilen isän luona ja kaivelin varastoista kaikkea mustaa vuosien takaa. Toisaalta päällä viihtyy paljon keltaista (väri, jota opin sietämään vasta puolisentoista vuotta sitten).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keltanen on kyllä jo aika edistynyttä värien käyttöä, se on melkeen sellanen väri mitä en oo koskaan vielä ees uskaltanu yrittää vallottaa!

      Poista
  4. Mulla ei kyllä myöskään vuodenaika vaikuta mustaan pukeutumiseen, mutta värien sävyihin kyllä: syksyllä tekee mieli pukeutua murrettuihin sävyihin, keväällä pastelleihin ja kesällä kirkkaisiim väreihin. Toki rikon tätä kaavaa koko ajan, kun olen niin malttamaton pukeutuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä hyvä pointti! Kenelläpä ei olis sitä jokasyksyistä outoa rakkautta viininpunaiseen väriin. :D Mut musta tuntuu kans et jotenkin noi sävyfiilistelytkin menee just vähän tollee omia ratojaan niinkuin sullakin; kun olis pastellien aika ni fiilistelen sysisävyjä ja kun neonsävyt on rok niin mielin pastelleja.

      Poista
  5. Aika täydellisyys! Mulla on jotenkin nyt menossa väri-syndrooma. Tiiä sitten, että millonka se synkkyys iskee.. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhhui kiitos ihana. <3 Hahah, kyl se sieltä tulee, kattelet näit mun kuvii viel hetken ni toi mun tympee feissi ajaa sut mustuuteen. :D

      Poista
  6. Noi korvikset käy sulle ihan superhyvin! :) ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos rakkauspakkaus! Lopulliseen ostopäätökseen vaikutti se et tiesin miten sä oot sitä mieltä et mun pitäis käyttää isoja korviksia. :DD

      Poista
  7. Mulla on joku elämän missio saada ihmiset pukeutumaan ei-mustaan, yhden kaverin oon jopa saanu käännytettyä eikä se osta enää kokomustia vaatteita :D Mun musta-kammo on kyl itse aiheutettua 8.luokan "pukeudun kokomustiin normivaatteisiin eli olen gootti vaikka näytän ninjalta" kauden takia....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, mulla puolestaan on päinvastanen missio, saada ihmiset päästä varpaisiin mustiinpukeutujiksi. :D Hmm, kuulostaa haasteelta, meidän pitäis selkeesti lähtee yhessä ostoksille. :D

      Poista
  8. Onpas erittäin tyylikäs paita! :)

    VastaaPoista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...