tiistai 30. lokakuuta 2012

Olivia-ilta Selectedissä




Tervetuloa Selected Femme/Hommen ja Olivian kuplivaan VIP-iltaan!

Torstaina 1.11. klo:19-21
- Helsinki, Selected Aleksi, Aleksanterinkatu 15
- Tampere Selected, Hämeenkatu 14
- Turku, Selected Skanssi, Itäkaari 20

Illan aikana kaikki normaalihintaiset tuotteet -20%.
Kutsu on avec.
Tilaisuus on K18.

***

Turkulaiset (ja toki myös stadilaiset ja mansesterilaiset) huomio!
Selected Femme/Homme on jälleen ihanan Olivia-illan tapahtuma-areenana tämän viikon torstaina, 1.11. Luvassa sekä fyysisiä herkkuja että silmänruokaa ja pikku goodiebagit kotiin kannettavaksi, omansa sekä tytöille että pojille! Turun liikkeeseen saapuu Selectedin Tanskan design-tiimistä väkeä kertomaan kauden trendeistä ja inspiraatioista ja toki paikalla heiluu myös meikäläinen ihan noin duunin puolesta. Tsekatkaa speksit ja tulkaa moikkaamaan, vielä mahtuu mukaan!

Ilmoittautuminen täällä.

8 kommenttia:

  1. Mira mä osallistuin!! Mä oon tuolloin ehkä Turussa joten tuun moikkaamaan teitä ihania vanhoja työkavereita <3

    VastaaPoista
  2. Kiitti vinkistä! Enpä olisi tähänkään muuten törmännyt :) Pitää käydä tutustumassa millaista miesten muotia tuolla on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihmeessä sinne, mä tykkään ihan spesiaalipaljon just selectedin miesten mallistoista, niissä on kundeille ihan törkeen hyvännäkösiä juttuja!

      Poista
    2. Ei ehkä mielikuvan vaatteet oo ihan just mun omaa tyyliä, mutta toi nyt jo neljättä ( O__o ) talvea käytössä oleva talvitakki on Selectedin. Siitä tykkään, arvatenkin.

      Poista
  3. Hei näin jossain sun asukuvassa sellassee harmaan björn borgin laukun, mistä se mahtaa olla ja paljo on kustantanu? C: rakastuin siihen!

    VastaaPoista
  4. Woopwoop! Mä oon tulossa!
    ps. Haluun ne selectedin pöksyt, jotka sullakin! Too cool!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wooooyeaahh! Maagista, tervetuloa, onpas superkivaa nähä sut! :) Ja pöksyt on kyllä niin pro!

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...