torstai 22. maaliskuuta 2012

Slash

Farkkutakki: H&M, Shortsit: Seppälä, Laukku: H&M,
Kengät: Vagabond




Erimakee Slash-toppi: poikaystävältä sosialisoitu

Oi kyllä, Turussa ei juurikaan edes paistanut aurinko tänään, mutta siitäkin huolimatta lämpöasteet kipusivat sen verran kliimaksisiin lukemiin, että ulkona pärjäsi farkkutakissa! Suksin lähimarketin pääsiäismunavalikoimain ääreen takki auki ja ilman hanskoja, mutta vaikka tuhti tuulenpuuska tunkeutui suoraan takin etumuksesta sisään, ei se ollut enää jäätävä ollenkaan, vaan kesäisen pehmeä. Mieltä lämmitti ihan uskomattomalla tavalla.

Iso mielenlämmitys tuli myös siitä asiasta, että blogin lukijamäärä on pyöristynyt (tai siis naisistunut) täyteen kolmeenkymmeneen lukijaan! Tästä tykkään, tai kuten eräs nimeltä mainitsematon esimies aikanaan kirjoitti: I lick it.

2 kommenttia:

  1. huhhuu! en vaan kestä kun oot aina niin pirteen ja freesin näkönen, ja oikeen hehkut! oot niin hemmetin nätti ja cooli :-D ja kirjotat personaallisestikin. ai että! ei ihme että niitä lukijoita tulee lisää. ootan myös innolla kesäpostauksia ja kesätyylejä! hmm, meneekö tää kehuminen nyt yli..? halusin vaan että mun tuntemukset pääsi sun tietoon! :-D

    VastaaPoista
  2. Indiana: OUUUUHHHH nyt iski sanat kyllä suoraan sydämeen, kiitos tuhannesti sun maagisen ihanista kehuista! <3 Piristit mun päivää ja varmaan koko vuotta. :D Saatettakoon myös mun tuntemukset sun tietoon: Oot aivan superihana nainen, ilahdutat mua kovasti ja oon ONNELLINEN että tällä blogilla on noin magikaalisia lukijoita. <3

    VastaaPoista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...