tiistai 27. maaliskuuta 2012

L'Oréal Lumi magique

L'Oréal Paris on putkauttanut jokin aika sitten markkinoille uuden sarjan, joka pitää sisällään keveitä, "maagista heleyttä" ja "säteilevän ihon" lupaavia tuotteita. Sarjassa on ainakin meikkivoide, valokynä ja pohjustusvoide. Heleyden ystävänä kiinnostuin toki heti (olisin tosin ehkä kiinnostunut jo siksi, että käyttävät sanaa "maaginen") ja päädyin pitkällisen meikkihyllyssä piehtaroinnin jälkeen ostamaan ko. sarjan meikinpohjustusvoiteen, pure light primerin.


Ja no ONHAN SE MAAGINEN!

Ensimmäiseksi lotrasin tätä kepeän vaaleaa hyvin nestemäistä voidetta varomattomasti koko meikittömään naamaani nenää lukuunottamatta, ja tulos oli todella paljon heleämpi ja kiiltävämpi kuin olin edes uskaltanut aavistaa. Häkeltyneenä uutukaisesta hehkeydestäni päätin lisätä ainetta vielä meikkivoiteen joukkoon (TOIMII!), parittaa sen valokynän kanssa (TOIMII!), taputella sitä vielä raakana poskipäille ja kulmakarvojen alle (TOIMII!) ja sudinpa sillä vielä ohuen ohuet rajat huulten ympärille (toimiiko? NO TOIMII!). Teki mieli laittaa tätä myös aamupuuron joukkoon, mutta epäilin ettei se ehkä toimis.




Tuotteen plussat:
+ TUOKSUTON! Kiitos tästä!
+ KIMALTEETON! Hohteiden ja hehkujen vannoutuneena metsästäjänä olen törmännyt lukemattomia kertoja suureksi pettymyksekseni hehkua lupaaviin, mutta discoglamourglitterherkkua antaviin tuotteisiin.
+ Nestemäisyys tuntuu raikkaalta iholla ja tuotteen luoma kiiltokaan ei näytä rasvaiselta, vaan kepeän hehkeältä.

Tuotteen miinukset:
- Rakastuneelle ei pakkauskoko 20 ml riitä kovinkaan pitkälle. Joku 5 l vois piisata noin aluksi.


Jokos te olette intoutuneet kokeilemaan tätä sarjaa?

4 kommenttia:

  1. Olen kans itse etsinyt kauan aikaa noita heleytystuotteita löytämättä kuitenkaan kunnollista. Toivottavasti tämä tuote toimii! Pakko juosta heti aamulla kauppaan hakemaan! Luin myös eilen The body shopin kuultovoiteesta jota on pakko kokeilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon kans kuullu siitä ja se on myös mun himotuslistalla! :DD Tätä kannattaa kyl ehdottomasti kokeilla, toivottavasti tykkäät yhtä paljon kuin mäkin!

      Poista
  2. O_O olen vakuuttunut. Lähden kauppaan. Heti aamulla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaahaa, hyvä jos mun överihype inspiroi. :DD

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...