lauantai 16. helmikuuta 2013

Viha-rakkaus

Karvatakki: Modekungen, Pöksyt ja farkkupaita: Lindex
Laukku: Accessorize

//Loving my furry, fuzzy, good-for-nothing, gorilla-like coat. So useless but ultimately priceless.

Toi karvainen takki on mun tasan turhin vaatekappale. Se on niin tuhottoman paksu ja jäykkä, että takin alle pakattuna se tekee olosta varsin tuhdin ja topatun, mutta yksinään se ei kuitenkaan takista käy, on se sen verran vilpoinen vuorettomuudessaan. Monesti oon agrennut takkiparalle ja uhannut kertakaikkiaan elimoida sen, mutta aina oon tullut järkiini koska joskaan se ei mitään muuta niin ainakin se lämmittää mieltä pehmoisella pörröisyydellään.

Täysin ohi asian, multa on jo pitkän aikaa vongattu englanninkielisiä käännöksiä teksteihin, mutta olen pidättäytynyt kajoamasta kotimaisen ulkopuolelle. Nyt kuitenkin pyynnöt alkavat olla niin nättejä etten enää tohdi kieltäytyä, joten on kompromissin paikka. Jatkossa siis teksteissä saattaapi näkyä suomen ja mun itsekeksimien sanojen lisäksi jokunen sana myös ameriikankieltä.

Ihanaa viikonloppua kaikki maagiset tyypit!

10 kommenttia:

  1. Ahh, ihana asu, rakastan KAIKKEA. Ja hei Mipe jos jossain vaiheessa pääsyt kuitenkin heivaamaan gorillatakin niin look no further, TÄÄLTÄ LÖYTYY OSTAJA!!!!!xDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhii kiitos rakkauspakkaus!! <3 Ei tosta taida kyllä pystyä nyt enää luopumaan kun Diiva teki siitä itselleen pesän...!!!! <3 :'D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Hehhheee höhhööö ihana sinä, kiitos. ^^ <3

      Poista
  3. Hieno toi takki on! :D Kannat sen niinku aivan mahtavasti :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitos kuumis! <3 Joo mäkin kyllä tykkään siitä, mut se on vaan NIIIN epäkäytännöllinen. :D

      Poista
  4. Ei juma! Toi tukka! Sopii niin hyvin noin coolille typykälle! Loveen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohhhoooo kiitos kreisi-ihanuus, toi osu syvälle! <3

      Poista
  5. voi ei, näytät jälleen kerran upeelta! mun pukeutumisinspiraatio on kuollut, tuutko valitsemaan mulle parin viikon asut tässä joku pv? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhhii kiitos söps! <3 Haha, joo mä voin tulla pukee sua aina duunimatkan varrella! :D

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...