sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Päivänsäde

Takki: Varusteleka+diy, Hame: KappAhl, Creeperit: Vagabond
Kauluspaita: Selected Femme, Korvikset: Glitter, Laukku: H&M
Samassa asussa lempitakki, ihanin kauluspaita, mukavin hame ja söpöin laukku! Nyt on kyllä pakko puhua teille rakkaudesta!

Varpaanväleissä loiskuu loska, taivaalta vihmoo vuorotellen läpimäräksi kastelevaa räntää ja jäätävän kylmää tihkua ja jokainen huurteisilla kaduilla otettu askel on potentiaalinen murtunut lonkka tai ainakin tummetunut läski. Tää on silti tasan ensimmäinen talvi kun mä käyn semivapaaehtoisesti lenkillä kolmesti päivässä säässä kuin säässä ja mun naama ei oo lainkaan näkkärillä vaan aurinkoa on sekä suupielissä että sydämessä, kiitos mun oman pienen sydänkäpysen. Kaikki möksääjät, stressierkit ja murheiden märehtijät, tarvitsette pienen samettiposkisen koiran jonka mulkosilmät sulattavat jään kuin jään. <3

4 kommenttia:

  1. Ihanasti kirjoitettu! Lemmikit kyllä piristää kummasti, vaikka muuten naama yrittäisi vetää näkkärille. :) Ihastuttava tuo käsilaukku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulotus! <3 Joo mä oon kyllä aina ollut niin huiman eläinrakas ettei tosikaan, mut nyt kun toi pieni on vielä ihan kokonaan mun niin ei näin isoa riemua voi ollakaan. :D

      Poista
  2. Ahahaha voiiii mä en epäile hetkeekään etteikö pieni samettiposki lievittäis mun tämänhetkistä kandistressiä!! :) :/ Ja toinen poseeraaki jo ku vanha tekijä, LOL xDD JA IHANINTA TOI TEIÄN POLKA DOT MÄTSÄYS ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!! <3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HIHHHII sä huomasit! :'D Mun oli pakko vähän yhteisasustaa, couldn't help myself. :DD Ja samettiposki on kyllä aarteista kallein, kaikki murheet sulaa sen turkkiin. <3

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...