perjantai 15. maaliskuuta 2013

Beetlejuice

Toppi: BikBok, Liivi: Cubus, Neuletakki: Selected Femme
Pöksyt: Lindex, Laukku: H&M, Kengät: Vagabond
Korvikset: Glitter
Sormus: Cubus, Kreisimuodikkaat kuluneet kynsilakat ja korppukädet: PRICELESS
// Just call out Beetlejuice three times and the hottest trend piece of this spring will appear.

Mä en oo oikein päässyt sisään tähän kuluvan kevään överikuumaan mustavalkopystyraita -trendiin. Oon hipelöinyt paksuja palkkiraitoja ja ohuempia lakupötköraitoja kaupassa jos toisessakin ja periaatteessa niissä kyllä on "se jokin", mutta valitettavasti ainakin mun pienessä mielessä "se jokin" niissä liittyy ihan muualle kuin huippumuodillisiin seikkoihin. Nimittäin siinä missä toisaalta ko. kuosi näyttää oikein yhdisteltynä ja hallitusti käytettynä mun mielestä eri hauskalta ja just sopivan hölmöltä, mutta toisaalta mä oon 80-luvun lapsi ja kyseinen kuosi tuo mulle aina väistämättä mieleen Beetlejuicen.

Kuva: Fanpop
Minkäsmoisia mielipiteitä raitapaitatrendi siellä herättää?

4 kommenttia:

  1. Ihaaaan TÄYDELLINEN raita-asu!! Rrrrrakastan!!! Ja mä en oo kuullukaan tosta beetlejuice-hemmosta mutta hyvältä näyttää LOL!! xDDD
    Ihanaa viikonloppua ja toivottavasti ENS VIIKOLLA VIHDOIN NÄKIS??! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, toi menee siis meidän leffalistalle. Voidaan pitää sellanen mindfuckpäivä et näytän sulle Bronsonin, Rocky Horror Picture Shown ja Beetlejuicen. :D <3

      Poista
  2. voi toi toppi on niin ihana! Just kattelin sitä BikBokissa mut ostin kuitenkin ensin ruudullisen version :--D pakko hakea toi raidallinenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi se ruudullinen vei myös mun sydämen, mun on puolestaan ehkä pakko hakee se! :D

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...