keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Ragamuffin


Laukku: H&M, Kengät: Jeffrey Campbell

Neule: kirppari+DIY, Kaulustoppi: Gina Tricot, Alustoppi: Selected Femme
Eilen ja tänään ylle päätyi uusin DIY-epäonnistuminen, joka kuitenkin loppujen lopuksi näyttää niin sympaattiselta, että pakkohan sitä on käyttää. Löysin siis kirppikseltä eurolla erittäin kivan, harvasilmukkaisen neuleen, jonka ensin venyttelin pitkähihaiseksi ja mekoksi ja sitten ryhdyin ahkeroimaan. Tavoitteena oli sellainen Iknowwhyno-tyyppinen, coolisti rimpsuisen oloiseksi purkautunut neule, mutta reikien karattua totaalisesti hallinnasta päädyinkin koinsyömä-tyyppiseen lopputulokseen. Oh well.

Maagista päivää kaikille, meikäläinen painuu vaihteeksi duuniin!

P.S Käytiin eilen katsomassa kauan odotettu uusi Batman ja ei mulla muuta ku että MIND=BLOWN.

6 kommenttia:

  1. Hei tuohan on älyttömän hiano paita!
    Maagisen magee asu ;)
    Tuo laukku on niin söpö, vaikka musta väriltään onkin niin jotenkin todella lutuinen boxi!

    Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos ihana! <3
      HAHA, ai säkin oot huomannu ton mun kyseenalaisen adjektiivivalinnan, mä käytän kuulemma aika paljon sanaa "maaginen" tai "magikaalinen". :D Pahoittelen. :D

      Joo toi laukku on kyllä niin söötti, maailman turhin mut niin suloinen!

      Poista
  2. Batman oli niiiiiiiiiiin hyvä! Olin jotenki ihan euforisis fiiliksis sen jälkeen, ku pitkästä aikaa näki niin hyvän leffan. En tiiä miks, mut jotenki vaan iski muhun pahasti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama täällä, sama kävi ku edellisenkin kanssa. Jotenkin se iskee niin lujaa ja niin syvälle et WTF. Plus et Tom Hardy on päräyttävin mies maailmassa, myös pahiksena. <3

      Poista
  3. Aina yhtä coolina ja edgynä minun oma coolmasterini <3 Voi jösses kun toi hennesin laatikkolaukku on niin symppis!!

    OOOOOOOOOOOMG ai te kävitte jo kattoon bättiksen, no MUNNNNKI on päästävä nyt HETI ÄKKIÄPÄKKIÄ. JGL = LLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV (ja on christian balekin vähän vaikken ennen yhtään lämmennyt sille kunnes mulle paljastui että se on britti)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii höps höps rakkauspakkaus! <3 oon enemmänkin kyl foolmaster. :D Joo en kestä tota laukkua, se on niin hellyyttävä!

      OOOOMG JOO, se oli ihan fysikaalisen hyvä leffa. Ja JGL oli kokoajan ihan: http://greenobles.com/data_images/joseph-gordon-levitt/joseph-gordon-levitt-03.jpg ja mietin kokoajan et oisit ihan flipahtanu. :D Ja mä kuolasin tietty suurta rakkauttani, Tom Hardya. :D <3

      Poista

Yay! Jätä kommentti!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...